تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام عباس عبدالحسینی، معاون فرهنگی و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم این نیرو گفت: سی و هفت دوره مسابقه قرآن کریم در نیروی زمینی ارتش برای تقویت معنویت و رشد استعدادهای قرآنی نیروهای کادر و وظیفه برگزار شده است.

وی افزود: در این دوره 250 نفر شرکت کرده اند که 45 نفر آن ها به مرحله کشوری راه یافته اند و مرحله کشوری امسال به میزبانی استان اصفهان برگزار و از برترین ها تجلیل شد.

حجت الاسلام عبدالحسینی با اشاره به اینکه مسابقات در رشته های حفظ، قرائت و اذان برگزار شد، اذعان داشت: موضوع حفظ قرآن و تریبت حافظ قرآنی در نیروهای مسلح پیگیری می شود که ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در این خصوص عملکرد مثبتی را داشته است.

وی با بیان اینکه برای حفظ قرآن در بین نیروهای کادر و وظیفه ارتش فعالیت هایی صورت می گیرد، تصریح کرد: بر اساس برنامه چهارساله آینده 50 موسسه و مرکز قرآنی توسط ارتش در یگان های ارتش راه اندازی می شود که سال گذشته 10باب از آن راه اندازی شد و 10باب دیگر هم امسال انجام می شود.

حجت الاسلام عبدالحسینی با اشاره به اینکه در این مراکز موضوع حفظ قرآن بیشتر دنبال می شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر اجر معنوی که حافظان قرآن و فعالان قرآنی بهره مند می شوند ارتش از نیروهای فعال در این حوزه بر اساس و شرایط مختلف تجلیل می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ چهار شنبه 22 آذر 1396 ] [ 21:7 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 374
بازدید هفته : 562
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 84760
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->